BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Pages

1 September 2012

dah 19 tahun!!!






                                        

assalamualaikum..wah..tengok kek tu..sedap kan..nama dia white chocolate macadamia...memang sedap..dalam dia ada walnut...kalau nak tau ni la kek besday aku untuk taun ni..untuk yang ke...errr..sweet 19..argghh...x sanggup rasanya kalau dipanjangkan umur tahun depan nak injak angka 2 kat depan...macam tua ja..hahhaa...


sebenarnya masa sampai kat secret recipe tu..aku suh abang cashier tu tulis "happy besday fiza!!"-sweet 19-hahaha..over ja kan..memang over...tapi bila pikir balik..yang nak celebrate ni bukan aku..tapi abang2 aku yang excited lebih..so..aku pun x jadi and cancel..aku suh dia tulis "happy family day 2012"...walaupun x cukup 1 family..sebab kakak n my bro in law x dapat balik...wuuu...



x da apa sangat..cuma ada bbq..doa selamat..makan2 sikit,...dan semestinyalah sesi bergambar kan..haha...apa pun..memang best sangat..alhamdulillah..terima kasih sangat2 dekat abang2 yang komited sangat nak sponsor everything untuk celebrate besday adik bongsu depa ni...jasa kalian amat dihargai..hehehehe...


hmm...sebenarnya benda mcm ni selalu dah buat..annivessary abang2..besday family..anak sedara..so...dalam staun tu dapat la berkumpulbanyak kali.. ^_^...


ok..tu ja nak cita..malam ni nak balik sungai buloh dah..lusa exam..wah..banyak buku x langsung..raya ja lebih..hehehe..nanti raya haji pulak la aku update..hehe...


                                                

0 Komen: