BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Pages

30 Ogos 2012

oreo cheese cake....


yummy!!!


alhamdulillah..hari ni memng aku bz gila la..stadi la sangat kan...hahaha...
tapi.....
walaupun aku busy aku tetap bersemangat gak nak buat kek kat atas tu..haha..pic dia x menarik la plak...
maklum la..aku bukan photographer...hehehe
snap pun pinjam phone my sis in law....


ni nama dia oreo cheese cake..actually...haha..aku x da niat pun nak buat benda ni.nak buat blueberry cheese cake...tapi ....
disebabkan tempat aku ni terpencil..memng susah la nak cari bahan..
susah sangat..blueberi tu payah la nak jumpak...
so..aku guna oreo...


tapi ok la kan..not bad....
rasa dia pun ok ja...tapi yang bes..lembut mcm secret recipe..hehehe
hmm...apa pun..kek ni aku selalu mkn dekat s.r...
tapi ada somebody yang marah..cakap mahal...
n....
suh aku belajar...so.....
ni lah hasil dia.....walaupun dia x sempat rasa.....
aku show jugak.....
untuk dia tengok...hehehehe


ok..thats alll......................... =)










0 Komen: