BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

3 September 2011

raya..RAYA..rAyA..=)

Selamat hari raya aidilfitri minal aidil wal faizin..masih belum terlambat kot aku nak ucap salam lebaran..baru raya kelima kan..hehe..sedar x sedar 2 minggu dah aku cuti..dan esok aku kena balik semula ke tempat yang mengsengsarakan hidup tu..mau x sengsara..huhu..bermulanya episod tidoq 3 jam sehari..bermulanya kehidupan yang meletihkan otak dan badan secara tidak langsung..argh..tidoq lewat..huhu..


sabar ja la..hehe..kali ni raya rasa macam biasa ja..macam tahun2 yang lepas..x ke mana pun aku..lepak umah layan tetamu ja..bosan??x pun..letih ada la..and..buat pertama kali ni aku x beli kasut raya..1 kebanggaan..haha..pecah rekod kot..terkejut kakak aku..


masa semakin berjalan tanpa menunggu kita walau sedetik pun..semakin lama dan setiap saat yang berjlan sebenarnya meningkatkan usia kita..macam tu la jugak aku..sedar x sedar dah 18 tahun aku hidup kat dunia ni..tapi..hmm..terfikir sbentar..adakah amalanku seiringnya dengan pertambahan usiaku??atau...semakin lama semakin hanyut..nauzubillah..


malam ni..jelas kesunyian dan kekosongan perasaan itu datang bertandang buat kali yang ke...???hmm..entah la..x terkira dah..aduhai hati..nak apa ni??setiap kali rasa ni datang..confirm aku x leh stadi..dah setengah jam aku tutup buku biologi yang bes gila sejarah dia tu..haha..ku tatap al-quran sebentar serta menghayati makna yang tersirat dan tersurat..alhamdulillah..tiba2 rasa terhibur..laptop dibuka dan...nasyid mestica yang aku suka gila tu dimainkan..on blogger dan luahkan rasa hati kat sini..


dah lewat sebenarnya..hampir pukul 1..tapi mata x nak tutup lagi..diri aku..hanya aku yang paham..dan soalan yang aku selalu tanya pada diri seniri.."ada perubahan ke kat diri aku??"..argh...takutnya jika ada perubahan ke arah negatif..tapi..diri mana yang x punya hati..x punya rasa..aku rasakan perubahan ke arah negatif..x tertahan dan x percaya..maklum la diri seniri kan..mana ada orang gila yang mengaku diri depa gila walaupun depa sememangnya terbukti gila..haha..aku tanya seseorang..yang jarang nampak aku..dan...x sempat aku nak tanya..dia dulu yang teguq..adoyai..ni yang spoil ni..tapi aku x tersentap sangat..sebab aku dah agak..



aku cuba yang terbaik sahabat untuk kembali macam dulu..beri aku sedikit masa..Ya Tuhan..ingin ku kenal diriMu lebih dan lebih lagi..x sanggup aku tanggung rasa kekosongan hati ni..=((