BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Pages

19 Jun 2012

tudung... T . T

wau...penatnya buat report..hehe...baru buat 4 page dah cakap penat..ish3..apa pun aku berazam untuk siapkannya esok beserta print lg..ok...haha..lepas tu aku nak baca buku yang aku beli tu..THE CHOICE..x bukak2..padahal dah dekat sebulan aku beli..



walaupun aku penat buat report (poyo ja lebih)...wink2..dan penat praktikal lah kononya kan..tapi sempat lagi aku p cari kain tudung..hmm..aku rasa heran betoi dengan dunia la ni...aku masuk 1 kedai..opppsss...bukan satu kedai tapi semua kedai kat malaysia ni aku rasa..




                            

ha tudung macam kat atas tu aku maksudkan dan yang sewaktu dengannya lah..kenapa terlalu mahal??tambah kalau yang berbatu2 tu..mak aih...ada yang sampai 80 ringgit selai..tapi jarang..kain mmng lembut habis plak tu..susah nak bentuk..nampak leher lagi..terpaksa pulak beli inner neck..memmang makan modal la kan...huhu...so..aku pun x beli la..mahal plus jarang = macam x kena ja...

tapi x dinafikan gak..ada gak tudung jenis ni yang murah..contohnya tudung 3 tone kat atas tu baru rm11 or rm8..tapi masalahnya singkat+jarang...

last2 sekali aku beli tudung ni ja..

ha...tapi aku beli kain ja..semeter rm10..nanti aku balik jahit sendiri la..sep kot..haha..tapi tu bukan motif utama..yang penting tutup aurat,,x jarang,,selesa n x payah habiskan duit beli inner neck..memang sep kan..kain 1 meter setengah = RM 15 ..benang 80 sen..kalau rajin sangat nak jahit tepi rm2 ja..tapi aku x suka..lagi suka layoq ngan lilin ja..simple..ok pi mai pi mai tottal dia baru RM17.80..pergh..ok la tu..hehe...

50 ringgt lebih sikit leh dapat 3 lai dah..cantik tu leh la tahan...hehe...ok..takat ni dulu.. T . T ..=)
                                       

0 Komen: