BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Pages

15 Disember 2011

congratz!!!!!!!!!!

Assalamualaikum...

aduhai setiap kali khamis malam jumaat mesti mata aku ni payah nak lelap..apa la masalahnya..huhu..mampu ka aku nak bangun awal esok??

pejam celik pejam celik aku tengok kertas2 yang bersepah atas meja...lupa pulak nak kemas kertas2 tu petang tadi sebab x sempat la kononnya..hehe..hmm..macam2 kertas ada..kertas bajet..kertas brg..resit2 barang yang dah aku beli..haha..semuanya direkodkan..haha..nampak macam lawak kan..tapi tu la..aku cuba mengaplikasikan apa yang aku blajaq masa sekolah menengah dulu...prinsip akaun..penat aku hafal format kalau aku x guna..hehe..


hmmm...kemas dan kemas supaya nampak lebih kemas..baru aku perasan..banyak lagi aku x setle rupanya..huhu..tapi tetap cool dan relax..kalau mak ayah aku tau mesti depa hingaq aku dok buat lengai..huhu..hari tu dah kena sekali..depa suruh aku segerakan check up..bukan x mau p tapi x tau la aku sibuk ngan benda apa sampai x terpi..heran2...tapi aku p gak 11 disember tu..nasib aku p hari yang tepat..haha

abg pmbntu makmal : hmm..dik drug urine ni lambat tau..kami kena antaq p kL..at least 3 mngu..darah ni x pa..Alor star buat..so result cepat..

dalam hati..pasang!!mati aku...lambat tu bila...walaweh..huhu

diriku: erm..lambat tu bila??saya register 3 jan ni..dan ka..

abg pmbntu makmal: uish..betoi gak no..x leh cepat la dik..habis cepat la ni kami bg tarikh appoinment..29 disember..khamis..

diriku:x pa..ok dah tu..jangan lajak p bulan jan dah la..huhu

alhamdulillah..walaupun tarikh dia mmng dekat sangat dengan jarak aku nak daftar..


x larat rasanya..kalau matrik dulu semua urusan aku setle kat parit buntar ja..naik moto..celah sana celah sini..siap..tapi untuk kali ni semua dekat kulim..argh..serius x best sebab bawak keta..huhu..tapi nak buat camana...aku bukan tuan puteri nak kena semua orang buat..semua kena setle seniri..tapi x pa..dah biasa..


oleh itu..aku nak wish congratzz untuk diri seniri..huhu...and sebelum terlupa congratzz untuk kakak angkat aku yang tercinta yang baru ja mendapat cahaya mata pertama..hehe..HAYFA NOUROH...tahniah kak hani nadia..alhamdulillah..=)

tapi bukan takat tu ja apa yang aku nak tulis..ada 1 lagi..erm..hati..
hati manusia mana agaknya eh yang x da perasaan..ni bukan bicara tentang cinta..rindu..sayang...tapi tentang maruah diri mungkin..apa perasaan agaknya kalau diri kita x dihormati..dihina dan dikutuk..serius kalau aku..aku sedih x tau nak habaq..

hari ni..aku buat somthing la untuk seseorang yang aku bagi nama si A..si A tu akan mengharungi satu tahap kematangan mungkin..hehe..kahwin..aku cuba yang terbaik untuk bantu dia..huhu..tapi..mengapa dengan orang lain??bukan nak sibuk jaga tepi kain orang..tapi aku rasa x sewajarnya fenomena itu berlaku..si A tu dikutuk dengan sepenuh hati dan perasaan oleh ibu2 saudaranya sendiri..macam dibenci pun ada jugak..aku mmng x tau hati orang tapi aku juga ada perasaan..aku juga tau perubahan riak wajah..si A buat x tau..its ok..tapi.............


apa perasaan mak bapak si A tu eh??x dapat aku nak bayang...aku pelik la..buat apa la nak sibuk hal si A tu..bukan dia buat benda x betul..bukan dia jahat sangat pun..semua orang nak bahagia..macam tu jugak dengan si A..hmm..nak kata x belajar...sampai u dah..dah grade pun..hmm...x kan dekat u x blajaq pendidikan islam??hmm.atau..lagi tinggi pendidikan seseorang lagi rasa bongkak??atau lebih mudah memperlekeh orang jika punya ilmu??argh!!!semua x..huhu..kenapa eh jadi macam 2 tu..serius..aku x berkenan manusia perangai lagu tu..huhu...


*********************thinking****************************************

0 Komen: