BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Pages

26 Disember 2011

aku x tau nak cakap apa..... =(

Assalamualaikum...hai!!..

rasa macam x da mood ja hari ni..kenapa x tau la..cepat aja nak bebai kalu ada yang x kena..oleh itu..layan blog sambil dengar zikir2 dan nasyid2 dekat you tube..macam biasa facebook tetap online..hehe..

bila buka facebook..entah la..tiba2 rasa sayu sangat..bukan sebab komen2 yang ada kat status aku..bukan sebab aku yang komen orang..bukan sebab msg yang aku dapat..dari 14 notification yang ada..1 pun x memberi kesan..aku cuma x berapa berkenan dekat status sorang kawan aku ni..x perlulah aku gtau sapa dia tu..sebab kalau aku bagitau bukannya kenai kan..haha..lagi pun mengaibkan ja..

meh sini aku copy dia punya status...
**********************************************************************************
YESSS!!MEMANG PEREMPUAN PAKAI TUDUNG NAMPAK LAGI SOPAN..TAPI JANGAN LAHH NAK PANDANG RENDAH SANGAT KAT PEREMPUAN YANG FREE HAIR!...

Astaghfirullah..apa kes yang tulis macam ni..aku bukan la nak terasa ka..perasan bagus ka..tapi...macam...hmm..ntah la..

nak tau x komen dia apa..meh sini aku copy balik apa yang member2 dia komen...

miss XX :yang pakai tudung too x semestinya baik...

miss YY :chill.!!ok jew..

penulis :miss XX... =)
miss YY...yahhh...chilll

miss ZZ :yang pakai tudung pun propa!setakat nak menyorok di sebalik tudung x yah..
anyways..luaq x penting..kenai dalam dulu baru tau..!jangan nak pandang x
tentu hala dekat perempuan yang free hairs...

*************************************************************************************

komen itu selepas 5 minit dipaparkan berdasarkan masa yang aku hitung..dan hampir 25 orang yang LIKE status tu..hmm..aku x paham kenapa mesti kena kata lagu tu..tau x..baik ka x seseorang tu memang pada hati..tapi apa yang nak kait dengan tudung2 ni..kalau dah x bertudung sudah la..x payang nak mengutuk budak2 yang bertudung ni..sebabnya buta ja hampa dapat dosa kering..2 sekali..betul x??

ya la..firstnya dah terang2 hampa x pakai tudung dedah aurat..dah dosa..lagi satu dosa mengata kat budak2 bertudung tu..yang budak bertudung tu..memanag la hampa simplify depa sebagai x baik kan..tapi at least dia x la dapat dosa sebab dedah aurat tu..wallahualam...

hmm..bukan marah..cuma aku x suka..tambah2 pulak kawan aku seniri yang tulis tu..entahlah..moga mereka sedar..huhuhu...

0 Komen: