BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Pages

26 Mac 2011

hmmm...

hmmm...pantasnya masa berlalu..sedar x sedar dah penghujung bulan 3 rupanya..sedar x sedar jugak..dah hampir seminggu lebih aku berhenti dari buat part time job..rindunya kat kawan2 kat tempat kerja termasuk bos aku yang baik gila tu..entah bila la aku akan jumpak depa semua tu lagi..dan tiba2 aku rasakan mungkin pada suatu hari nanti bila aku dah ada kerja tetap..aku x kan dapat suasana yang macam tu lagi..di situ tiada halangan..disebabkan aku yang paling muda..aku selalu jadi bahan usikan..tapi aku x pernah kisah pun..aku gembira dengan suasana itu..kat situ jugak..sapa yang x puas hati..cakap je...x payah nak simpan2 n kata2 kot belakang..secara x langsung x dapat la dosa umpat kering ja..hehe...semua orang open..x dak nak masam2 muka..kawan2 aku ramai yang berenti buat part time job ni..depa cakap..bos garang,,suka marah..semua benda salah..benci..tapi aku bersyukur aku x macam tu..aku amat bernasib baik..selalu je dapat makan free..hehe..pengalaman pun dapat..tu yang penting...kalau aku buat silap..senyum n ajar bagi betul..mmng profesional..haha..


hmmm...buat masa sekarang aku adalah penganggur terhormat kat rumah..aku cuma buat kerja rumah,,baca buku sirah dan revise balik semua ilmu jahitan yang aku dah blaja masa form3...huhu..hmm..result spm baru je diumumkan..walaupun result aku x bagus mana..aku syukur alhamdulillah..walaupun pada hakikatnya aku susah tuk menerima perkara tersebut..tapi akhirnya aku redha..setinggi2 syukur hanya layak untuk Allah..subhanallah!!kegagalan mematangkan fikiran..x semestinya setiap masa kita akan berada di puncak..itu yang ditetapkan..aku terima..sentiasa fikir positif..apa yang Allah bagi..itu adalah yang terbaik..

"DAN DIWAJIBKAN ATAS KAMU BERPERANG,PADA HAL BERPERANG ITU ADALAH SESUATU YANG PALING KAMU BENCI.BOLEH JADI KAMU MEMBENCI SESUATU PADAHAL IA AMAT BAIK BAGIMU.DAN BOLEH JADI PULA KAMU MENYUKAI SESUATU,PADA HAL IA AMAT BURUK BAGIMU.ALLAH MENGETAHUI,SEDANG KAMU TIDAK MENGETAHUI."

(AL-BAQARAH AYAT 216)

hmm..ada kerja sedang menanti..setakat ini dulu..=p

0 Komen: